Familieweekend editie nummer 7 (2013)

Officieel startschot Familie-weekend editie nr. 7 (2013)

Hallo Familie,

De organisatie voor het Familieweekend nummer 7 in mei 2013 willen jullie hierbij laten weten dat het lange wachten, de spannende voorbereidingen, de altijd leuke voorpret, de gevatte reacties op de siteen natuurlijk het onvermijdelijke sparen per september a.s. gaat beginnen.

De spaarbedragen per maand zijn als volgt:

Daphne en Sascha mogen gratis mee, Laura, Erik en Julian sparen10 euro en de overige deelnemers sparen 15 euro.

We sparen vanaf september 2011 tot en met april 2013, dat is dus 20 maanden.

Blijf je maiboxl en deze site in de gaten houden zodat jullie niets missen van de voorbereidingen die Laura, Erik, Hans en Jan als organisatie gaan doen.

Natuurlijk zal de bestemming volgens eeuwenoude traditie zo lang mogelijk geheim blijven. Nou goed 1 tip dan: trek een cirkel van ca. 300km rond Nieuwegein en je weet waarbinnen we gaan zoeken naar een mooi huis.

Voor iedereen vast een prettige vakantie of in ieder geval heel mooi weer de komende weken en tot de volgende mededeling!

Reacties

Reacties

Snelle eppie

Leuk hoor, is het op Texel?

fred schuit

gaat dat gezijk nu al beginnen.

De Vrolijke Noot

Texel mmh lijkt me wel wat , maar het mag ook Friesland zijn hoor....of Limburg.......of Belgie.......weer naar Duitsland........Groningen...of nee.... Noord-Holland zijn we ook nog niet geweest.
Ach weet je het maak mij niet uit als we die Fred Schuit maar lekker kunnen sarren.

Fredje jochiejo!

geen familie van fred schuit

Alles is leuk. We hebben er nu alweer zin aan. En fred schuit moet zelf niet zeiken. Ouwe zeikerd.

Brains

De vrolijke noot.....
Je weet dat texel hoort bij Noord-Holland?
Maarja heb er zin in!

Blondie

Wat een feest, we mogen weer sparen yes, hou ik van tegenwoordig haha, veel succes met het vinden van de ultieme lokatie.

Roodkapje

Sparen?!, dan heeft mijn rekening dezelfde kleur als mijn muts

Alfred Jodokus Kwak

KWAK.....KWEK.....KWAKKWAK, KWAAAAAAK. KWEK, KWOK KWAKKWAK KWOK?

KWAKzalver

Alfred, als je niets zinnigs kunt zeggen stel ik voor dat je een mooie Mairet de Canard wordt!

Eet smakelijk

Alfred Jodocus Kwak

Oeoeoe KWAK.......OEOE KWEK! KWAK KWEKKIE DE KWEK.

Daffy Duck

Alfred Joducus Kwakel
Alfred Jodocus Kwakzalver
Alfred Jodocus Kwakbol
Alfred Jodocus geKwakbal
Alfred Joduladocus Kwak

Nee, geef mij Donald Duck maar!

kwek

Brains

Ondertussen heb ik het gevoel dat het familieweekend meer een uitje voor de jostiband word....

Anoniempje

Inclusief een gratis taalcursus Nederlands ...

*******

@roodkapje

Is jouw rekening grijs dan:-)

Mr. X

@xxxxxxxx niet die muts!

Hallo het is tijd!

Organisatie waar blijven de volgende teamleden?

Stemmingmaker

JA, waar blijft het! Duurt lang. Ik zou dit niet pikken als ik familie was! PROTEST, PROTEST (duss.....2)

duss 1

He duss 2 bedenk zelf is wat joh tjonggeeeejonggeeeee schavuit

de populaire nr.1 mark rutte schrijft

ik vind het ook wel een beetje lang duren hoor, voor dat er weer wat gebeurt hoe komt dat,heeft de organisatie er geen zin meer in of hebben jullie het te druk met andere dingen. wij wilen toch wel wat weten nu!!!!!!!!!!!!!!!!!

weet niet

Wat een ongeduld. Laat de organisatie ook een rustige kerst en oud en nieuw hebben. Blijft het ook lekker spannend. Wordt vervolgd

De Razende Reporter

druk, druk, druk, maar ik doe er alles aan om het berichtje voor de kerst wereldkundig te maken, maar ja de kerstboom moet ook branden he.
Komt er aan komt er aan, druk,druk,druk!

Blondie

Wordt het niet eens tijd om nieuwe teamleden bekend te maken?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!