Familieweekend editie nummer 7 (2013)

Vakantiereces!!

Hallo Familie,

Zo, het is weer een tijdje stil geweest rondom het familieweekend. Dat kwam door alle (zeer gezellige) feesten en partijen die we de afgelopen weken hebben gehad. Feesten om diverse redenen, enkele willen we toch graag noemen. Naast de jaarlijks terugkerende verjaardagen waren er wat ‘speciaaltjes' : Jan en Marijke 30 jaar getrouwd, Oma Door 70 jaar geworden, Suzanne en Erik geslaagd voor hun opleiding en last but not least Cindy en Wendy hebben hun 30ste verjaardag luister bijgezet met een heuse Caribbean party (De Organisatie heeft nog pijn aan de heupen!) Erg gezellig allemaal en een mooie voorbode van wat ons het komende familieweekend staat te wachten?

Nu nog even een paar weekjes met vakantie en dan kunnen de voorbereidingen echt beginnen. Het programma voor het weekend staat al in grote lijnen in de steigers. Lees maar mee: vertrek, reizen, aankomst, uitpakken, eten, feesten, eten, spelen, eten en drinken, slapen, eten, feesten, spelen, eten en drinken, feesten, slapen, eten, spelen, feesten, eten en drinken, optreden, drinken, slapen, inpakken en wegwezen! Nou zeg eens eerlijk: niet mis he?

Over de locatie hullen wij ons nog steeds in nevelen, wel zijn er voor de aller nieuwsgierigste een paar foto's op de blog geplaatst en we willen jullie natuurlijk nog een klein tipje gegeven.

Hier de tweede tip: Op het Randje

Van de teams hebben we nog niet veel vernomen maar we gaan er van uit dat er op de achtergrond hard gewerkt wordt aan de voorbereidingen, en zo niet dan zal dat binnenkort wel beginnen..

In verband met de vakantietijd tillen we de opgave van de 5 keuzeliedjes met voor 1 nummer een speciale herinnering even over de vakanties heen. Blijf nadenken er volgt vanzelf een bericht om die opgave te doen.

Nog even ter herinnering de teamindeling:

Team Rood: Jack (cap), Tonnie, Laura, Natasja,, Daphne, Co

Team Wit: Rita (cap), Hans M., Wendy, Marijke, Niels, Hans W.

Team Blauw: Frieda (cap), Carla, Suzanne, Sascha, Erik, Stefan

Team Oranje: Mark (cap), Door, Leonie, Cindy en Sanne, Leroy, Jan

Voor iedereen die nog mag: een heel fijne vakantie gewenst, voor iedereen die al geweest is of niet mag, werkze!

Tot de volgende keer.

De organisatie.