Familieweekend editie nummer 7 (2013)

De Familie groeit!

Hallo Familie,

Zo, het is weer even stil geweest rondom het familieweekend. Maar nu de locatie bekend is en de lente is begonnen begint het bij de organisatie toch wel te kriebelen hoor. Bij jullie ook?

Maar goed, we moeten nog een jaartje wachten. Dat wachten gaat voor de organisatie natuurlijk gepaard met de nodige voorbereidingen, het prijsgeven van wat tips over de locatie en de overige zaken die geregeld moeten worden.

Hier vast een eerste tip: Abeltje

En van de teams worden er uiteraard ook voorbereidingen verwacht. Te denken valt aan een mascotte, een outfit, een strijdplan, een clublied noem maar op. Wij kunnen het zo gek niet bedenken dus dat laten we maar wat graag aan jullie zelf over.

Over de 5 keuzeliedjes met voor 1 nummer een speciale herinnering later meer.

We kunnen weer een lid toevoegen aan de familie ........Eindelijk!....., ze was er natuurlijk al een tijdje maar ze zat lekker verstopt in de buik bij mama. En Sanne heeft de ontwikkelingen van het familieweekend vanuit haar veilige verblijfplaats op de voet gevolgd. Of ze volgend jaar al mee mag weten we niet maar ze is natuurlijk van harte welkom en wij weten wel 4 teams die haar graag willen hebben.

En tot slot de laatste aanvullingen voor de teams.

Zoals gezegd zijn dat de restanten, de kliekjes, de personen die eigenlijk niemand in zijn team wil hebben, maar ja die ook graag mee willen doen he! J Ruilen mag niet!

Team Rood: Jack (cap), Tonnie, Laura, Natasja,, Daphne, Co
Team Wit: Rita (cap), Hans M., Wendy, Marijke, Niels, Hans W.
Team Blauw: Frieda (cap), Carla, Suzanne, Sascha, Erik, Stefan

Ik weet van niks

(F)Abeltje

Nee,nee, dat zal wel!

(M)Abeltje

Zijne koninklijke hoogheid mag niets doen vermoeden.

Ole ole, ik ben erg te-vre

(K)Abeltje

Hoe zal Julian Assenge van Wikileaks denken over deze onthulling? (hebben we een cable?)
Is er hier sprake van een ruchtmakende zaak en heeft (M)Abeltje weer een pseudo-crimineel op een luxieus jacht ontmoet.......Wie zal het weten.....Volgende keer meer...blijf de berichten hierover volgen op onze eigen Familieweekend nieuwsrubriek!

Blondie

Zeg kunnen we misschien een hindje kopen?

Hind (Britse Astronoom)

He Blondie, je bedoelt zeker een hintje, of nie?
Je bedoelt een aanwijzing, een tipje van de sluier, een wenk, iets om de locatie te kunnen raden?
.......nee!, die zijn nie te koop nie.
En al waren ze al te koop dan waren ze zeker nie betaalbaar nie.
Maar het is natuurlijk nie leuk nie als we het nu al zouden verklappen, is het nie?
Je moet nog even geduld hebben voor de volgende tip.
Of kan je nie wachten nie?
Jammer!

Britt Dekker

So egt een leuke side mann. Sta helemaal te trippen, sou egt leuk sijn als ik mee kan mann samen met Ymke.

So egt dikke schik man. So......wat wou ik ook alweer seggen......