Familieweekend editie nummer 7 (2013)

Op weg naar 2013!

Beste Familieleden,

Voor de meeste van ons zit de vakantie er weer op en kunnen we ons alweer op gaan maken voor een lange winter, tenminsteals je de weersverwachtingen gevolgd hebt de afgelopen maanden.

Tijdens deze wintermaanden zullen wij jullie op de hoogte houden wat betreft het volgende familieweekend.

Toch willen wij alvast een begin maken:

Dit jaar hebben wij een nieuw concept als het gaat om de teams. Dit jaar hebben de teams geen namen, zoals De Thunderbirds, maar hebben de teams een kleur; Team Rood, Team Wit, Team Blauw en Team Oranje.

Het is aan de teamcaptains (indelingen worden later bekend gemaakt) om samen met hun team na te denken over de wijze waarop en de outfit waarmee zij hun team willen vertegenwoordigen....Hoe bonter, hoe leuker!

Zoals gezegd zullen wij de teams later bekendmaken, dit doen wij volgens het beproefde recept; teamlid voor teamlid.... en in oktober zullen wij de team captains bekend maken

En het is weer begonnen: Het Sparen!
Vanaf deze maand (september) is het rekeningnummer geopend voor de stortingen. We sparen van september 2011 tot en met april 2013, dat is in totaal 20 maanden.

Tevens willen wij jullie bekendmaken dat de organisatie druk op zoek is naar een geschikt verblijf voor het familieweekend. Wij houden alle opties open, dus het verblijf kan variëren van een kasteel tot een hutje op de hei.

Ook de locatie is nog ongewis, maar zoals beloofd zal deze blijven binnen een straal van 300km van Nieuwegein. Zodra deze locatie bekend is zullen wij deze bekend gaan maken d.m.v. tips en aanwijzingen. Vrij bekend, lijkt ons!

Voor nu willen we jullie meegeven om deze site de komende tijd goed in de gaten te houden! Veel plezier met sparen en tot de volgende keer!

De organisatie.

Laughing

Black Beauty

Waarom is er geen Team Zwart, dan komen mijn tanden zo mooi uit!

Team captain rood

R is van overwinning
O is van altijd prijs
De andere O is van werkelijkheid
D is van niet lullen maar poetsen

Blondie

Sparen, wat is dat ook alweer?????

2 voor de prijs van 1

Het is oktober tijd om bekend te maken wie de teamcaptains zijn !!!!

de organisatie

het is nog de hele maand oktober hoor!
dus vanaf vandaag 4 oktober nog maar liefst 27 dagen.
blijf nog maar lekker in spanning ;-)
of erger je rood, wit, blauw en oranje (of groen en geel ook goed)

Feestneus

Waar is die info, hier is die info........

En waar blijft die info, nog langer niet nog langer niet...

Info hier, info daar info zo, info hI hI

De Deurzakkers

Mien waar is die feestneus?
Mien waar is die neus?
Waar is die feestneus gebleven?

Ik zag hem net nog liggen in de la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la (kras op mijn tong) la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-(hik) la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la (snurk)