Familieweekend editie nummer 7 (2013)

Teamcaptains bekend!

Hallo Familieleden!

Het is nu ondertussen alweer oktober, het vorige familieweekend raakt steeds verder weg, maar dat betekent ook dat het nieuwe familieweekend steeds weer wat ‘'dichterbij'' komt!

De organisatie heeft ondertussen al de eerste locaties bezichtigd en beoordeeld. Helaas kunnen we (en willenwij

Laughing
) hier geen mededelingen over doen.
Dit zullen wij pas doen als de tijd rijp is.

Maar... De teamcaptains zijn bekend en via loting aan een teamkleur gekoppeld. En die gaan wij jullie wel meedelen.

Zoals al eerder aangegeven is het aan de teamcaptains om gezamenlijk met zijn of haar teamleden te bepalen hoe zij hun team willen vertegenwoordigen. Een blauwe hoed, een rode neus, een oranje sjaal, een witte onderbroek alles kan en mag, als het team maar herkenbaar is. De captains mogen hier eerst zelf even over nadenken want de overige teamleden houden we nog even geheim!!

De loting heeft het volgende bepaald:

Team Rood Captain Jack (he ho captain Jack)
Team WitCaptain Rita(we hebben een R, een I, een T, een A)
Team Blauw Captain Frieda (met als mascotte Jannes)
Team Oranje Captain Mark (komt op de racefiets)

De rest van de teamleden zullen wij gedoseerd bekendmaken.

Voor nu genoeg en aan de captains veel sterkte en wijsheid toegewenst.

Tot de volgende keer!

De Organisatie

Blondie

Eindelijk, yes, yes,yes ben ik de baas ;-)

De Cock (met Cee Oo Cee Kaa)

Mmmm, Nu weten we ook wie Blondie is!

captain haakjes

oranje

Is de kleur van opgewektheid en vrolijkheid. Het is een mix van rood en geel en staat voor vriendelijkheid en warmhartigheid. Oranje symboliseert de opgaande zon; het maakt ons alert en opgewekt. Het stimuleert en brengt warmte en geluk. Oranje vervult ons met vreugde, en beïnvloedt zowel lichaam als geest. Er kunnen verbazingwekkende resultaten behaald worden bij de behandeling van geestesziekten, depressie, zwaarmoedigheid, psychosen, angst, ontevredenheid en pessimisme. Naturopaten passen oranje toe voor de behandeling van: arterioscierosis, cardioscierosis, verlies van eetlust, bloedarmoede en anorexia. De kleur werkt verwarmend, geeft kracht en plezier in het werk.

ROOD

Is de kleur van het cholerisch temperament. In het algemeen is het de kleur van het leven, van de zon en van het vuur. Liefde en woede, vreugde en boosheid zijn de polaire waarden van de kleur rood. Rood is de kleur met het grootste vermogen om door te dringen. Men zegt dat rood het bloed doet koken, de polsslag en ademhaling versnelt en de bloeddruk verhoogt. Rood is ook de kleur van begeerte, de seksuele impuls en de kracht van het individu.

WIT

Wit: vreugde, feest, waarheid, reinheid, liturgische kleur voor grote feesten zoals Kerstmis, Epifanie, Pasen en de Paastijd, wordt gebruikt bij de doop, het huwelijk en soms bij de uitvaart. (blijdschap, tederheid, liefde).

BLAUW

Is de kleur van vrede en oneindigheid. Het vertegenwoordigt het melancholisch temperament. Blauw kalmeert ons en brengt ons tot diepe ontspanning. Ons lichaam en onze geest komen erdoor in een toestand van vrede, rust en zachtheid. De ontspannende en rustgevende eigenschappen van de kleur worden toegepast om hoofdpijn en migraine te verlichten, evenals maagpijn en spierkrampen. Als algemene regel kan gesteld worden dat blauw een zeer positief effect heeft op alle soorten pijn. Het is de kleur van de hypofyse en het endocriene systeem. Alle warme ziekten hebben blauw nodig. Ook bij slapeloosheid en bloedingen en ontstekingen wordt blauw gebruikt. Het werkt op de zaadballen en de eierstokken, en het regelen van de lichaamstemperatuur, regelt de contractie van de spieren, banden en bindweefsel. Onrustige kinderen kunnen onder een blauwe lamp weer huiswerk maken. Blauw brengt rust, stilte en gereserveerdheid.

DUSSSSSSS

Daphne

Dag Mielie,

Mijn papa is de goedste! niemant is beter dan papa. Dus kan beter stoppen met streid. hij maak julie allemaal in met team. papa zegd dat beker op mijn kamer komt staan, dus ik ben voor papa. heb liedje schreeven voor papa:

papa oke ole ole,
papa oke ole ole,
papa is oke,
papa is oke,
papa is oke ole ole,

Ju

haakjes

hok daphne zeg maar tegen ju papa dat ik gehakies van papa maak en hum daarna met du bekur om zun oruh slaaa haakjes is oke ole ole haakjes is oke haakjes is oke ole ole

Daphne

@haakjes Du trupt mu pupu niet un Murk!

Ampelmann

was ist das für ein gelül dar.
Dar versteh ich doch nichts von.
sprechen sie bite eines kleines bietje holländisch jawohl!
vielendank ja
Herzliche grüssen aus Berlin

Sinterklaas

Dag familielieden,

Wel lief zijn anders krijgen jullie beukjes met de roe! De sint is goed ge-sint (sint, snap je hem), maar het mot niet gekker worden. Voordat ik het land binnen ben mot er een teamlid bekend zijn, anders stuur ik Ali piet....dat wil je liever niet (snap je....piet-niet, dat rijmt).

Nou lieve lieden...hij komt hij komt, die lieve goede sint, allemaal leuk totdat hij het niet leuk meer vindt (snap je, sint-vindt).

Tot kijk!

De Sint