Familieweekend editie nummer 7 (2013)

Knallend het jaar uit!

Hallo Familie,

Met de kerst en de jaarwisseling voor de deur hier weer een berichtje over het Familieweekend.

Sinterklaas hebben we gelukkig allemaal goed doorstaan, niemand in de zak naar Spanje maar hopelijk zijn jullie wel verwend met cadeautjes en in het zonnetje gezet met een snedig, grappig, pittig maar zeker goedbedoeld gedichtje.

We gaan ons nu opmaken voor de altijd gezellige kerstdagen inclusief de gevulde kalkoen (nee, liever geen Cold-Turkey). Voor de jaarwisseling hebben Jack en Cindy zich als gastheer en gastvrouw gepresenteerd,....leuk. Dat gaat een knalfuif worden!

Uiteraard mag hier niet onvermeld blijven dat we zeker 1 kandidaat lid van de familie mogen begroeten die zeker van de partij zal zijn in 2013. Het gezin van Jack, Cindy en Daphne wordt uitgebreid, we zijn benieuwd welke bonte-avond act die kleine Davids op gaat voeren daar! Wij gokken op de ‘ Trappelzak-boogie'

Uiteraard gaan we ook de teams weer aanvullen met nieuwe namen.
Voor deze maand is gekozen om de teams te voorzien van jeugdige en vrouwelijke accenten.
Zoals het hoort tijdens het familieweekend moet er ook tijd zijn voor gegiechel en willen we teams daarom uitbreiden met onze eigen Miss...Rood, Wit, Blauw en Oranje.

Team Rood: Jack (cap), Tonnie, Laura..........................
Team Wit: Rita (cap), Hans M., Wendy, ........................
Team Blauw: Frieda (cap), Carla, Suzanne.........................
Team Oranje: Mark (cap), Door, Leonie, ...........................

Volgende maand weer een nieuwe aanvulling.

Prettige kerstdagen en vrolijk uiteinde en vast een gelukkige start van het nieuwe jaar.
Pas op met vuurwerk!

Tot de volgende keer.

De organisatie.

Vuurwerkbom

Jaja en nu hoor je niemand he! Eerst allemaal zeuren dat de organisatie een nieuw verhaal MOET plaatsen en dan is er een geplaatst en dan houd iedereen zijn mond dicht.

Sneu hoor... ;)

Gillende Keukenmeid

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ik snap er ook nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets van. Zijn de teams weer uitgebreid met een jong meissieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee heeft nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemand er ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets op aan te merken.
Ik mijn vrieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend de voetzoeker maar eens opzoeken. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Vlinder 500gr

Beste Organisatie,

Erg leuk dat BOEM

1000 klapper

RaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTa,,(blindganger)TaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTa,Knal,TaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTa,Pfff,RaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTa,AU,TaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTaTaT
(herhaal 10x)

PreTaTaTaTatigge JaTaTaTaTaTaarwissling

4 verloren vingers

Waar blijft dat nieuwe verhaal?

Richard Batsbak

Waar blijft dat verhaal jonguh!! NONDE JU

Ben ongeduldig jonguh! Grote vuurbal anders

Sjoef sjoef

Het is tijd, de hoogste tijd.....

Over de kookwekker

tik-tak, tik-tak, nog maar een paar nachtjes slapen, tik-tak, tik-tak, dan volgt er weer een, tik-tak, tik-tak, update.
Spannende he!!! Ik kan bijna nie wachten nie!

Francesco Schettino (Kapitein van de Costa Concordia)

Buongiorno,

Helaas moet ik U mededelen dat Uw gereserveerde reis met een familiegezelschap op mijn schip de Costa Concordia geannuleerd is.
Ik benne per ongelukke op een rotsblokje gevaren die niet op de kaarte stond. Daardoor is er een kleine gatje in de romp ontstaan van een metertje of 70 (Mucho Belle) en is mijn bootje een klein beetje schevie gaan liggen. (Caro me)
Wij nog zingen met zijn allen : ' We hebben een woonboot'
Het ergste is nog dat het zwembad is lege gelopen en de bar helemaal volle met zeewater. (Gassie Bah)
Ik wasse nogge snelle naar de kante gegaan om hulpie te halen maar wasse een beetje te late teruggie.
En nu willen die landgenoten van U die malle Hollanda's van Smit-Tak dat bootje van mij in stukkies, zagen (Mama Mia).
Eerst ga ik effe een pare jaartjes oppe vakantie.

Ciao van Francesco

De Falco

@Francesco; Gaat teroeg op je sjip. Maak sjip, plak sjip, las sjip deze mensen willen sjip!

BEVEL! sjip, hup, sjip. Ike baas!