Familieweekend editie nummer 7 (2013)

Nog een nieuw gezicht bij het Familieweekend?

Hallo Familie,

Hebben we er al zin aan?!

Wij wel hoor. De organisatie is al druk met het zoeken naar leuke dagbestedingen en het vastleggen daarvan. Veel voorpret dus. Lachen :D :D

Als het allemaal lukt met het regelen van een visum zal Zakaria het familieweekend bij gaan wonen. Leuk! Hij is van harte welkom. Na Leroy weer een nieuw familielid die we mogen begroeten.

Wat kamerindeling en slaapplaatsen betreft hebben we gelukkig na wat schuiven en herindelen nog wel een plekje over en kunnen we zeggen: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Een kritische noot van de Organisatie:

Wil hij of zij die de Favoriete TOP 5 nog niet heeft ingeleverd dit op zeer korte termijn doen, we hebben die gegevens nodig bij de voorbereiding. Pas op hoor anders moeten we nu al met strafpunten gaan werken en dat willen jullie vast niet ! ;-( Laten we zeggen uiterlijk 1 november.

De organisatie blijft zich de komende maanden buigen over het definitieve programma, ideeën genoeg en allemaal even leuk, dat wordt nog lastig kiezen..

Over de locatie gesproken : volgens ons is het na die waardevolle tips zo klaar als een klontje en moet de plek van bestemming bekend zijn. Of niet??? Nee nog niet??

Hier dan de volgende tip: Bij Hoevelaken Links Af!

Uiteraard is een vast terugkerend onderdeel van het familieweekend de Bonte Avond met voor iedereen die wil een act naar keuze play-back, soundmix, circus, toneel alles mag. De Bonte Avond zal op de zaterdag worden gehouden en je bent natuurlijk vrij in het kiezen van een of meerdere partners en die hoeven net persé uit hetzelfde team te komen.

Oefenen maar, willen we zeggen!!!!

Nogmaals de de teamindeling: (Zakaria zal ingedeeld worden als bekend is of hij kan komen)

Team Rood: Jack (cap), Tonnie, Laura, Natasja,, Daphne, Co

Team Wit: Rita (cap), Hans M., Wendy, Marijke, Niels, Hans W.

Team Blauw: Frieda (cap), Carla, Suzanne, Sascha, Erik, Stefan

Team Oranje: Mark (cap), Door, Leonie, Cindy en Sanne, Leroy, Jan

Tot de volgende keer maar weer en vergeet de TOP 5 niet, stouterikken.

De organisatie.

TomTom

Ja bij Hoevelaken links af, maar van welke kant kom je dan?
Draai ommiddelijk om...........Keren............draai om...........keren.............

wegwijspiet 77

Mooie fontein ook die heb je in apeldoorn ook :-)
Die foto hebben we vlak voor de afslag genomen dus doe jullie best s6

DomDom

Wat is links?

zakaria

Hallo alemaal
ik hoop ik kan het visum krijgen zo dat ik mee kan gaan
lijkt mij leuk

groetjes zakka

wegwijspiet 77

De tegenpool van rechts

Trutteschudder

Links of rechts, het maak mij niets uit, ik ga toch verkeerd hahahaha.
nee even zonder gekheid, als je vanaf Utrecht komt ga je bij Hoevelaken links af dan ga je toch de A1 op?

wegwijspiet77

Ja trutteschudder de A1 op daar rijden we toch al op die foto deze foto hebben we op de terugweg genomen dus in dit geval bij hoevelaken rechtsaf

Trutteschudder

He? nou weer bij Hoevelaken Rechts af ik snap er geen jaratelletje meer van!
En mijn navigatie is ook al niet vooruit te branden (Grieks merk) ik ga maar weer naar huis bij Hoevelaken recht door , Ajuus.

wegwijspiet77

Maak niet uit wat voor een.merk je gavinatie is die hoef ook niet vooruit die moet je gewoon op je ruit plakken (net als die grieken)

Sinterklaas

Mijn weg(niet)wijspiet77 begint al en beetje gestresst te geraken door het naderend sinterklaasfeest, die stumper.
Hij begint ook al een beetje gek te praten en zegt gavinatie waar hij vaginatie bedoelde. Ik zal hem eens een paar klappen met de korte zweep geven.

wegwijspiet77

Volgens mij heeft sintniclaas een klap met zijn eigen staaf uh bedoel staf gekregen waardoor ie niet meer kan vagineren

Vrome Frans

Zeg smeerlappen er kijken kleine kinderen mee hoor!